Oferty pracy

Obecnie prowadzimy rekrutacje na poniższe stanowiska:

  1. Specjalista ds. Sprzedaży / Ambasador Marki (cała Polska)
  2. Specjalista ds. Administracji (Wrocław)

Aplikacje prosimy składać na adres: biuro@ambienteu.pl

 

Treści poszczególnych ogłoszeń znajdują się poniżej.

.....................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

W związku z rozwojem działalności na nowych rynkach, firma Ambienteu Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. Sprzedaży / Ambasador Marki
Lokalizacje: Wrocław, Kraków Katowice, Warszawa, Poznań

Nasz serwis jest całkowicie nowatorskim projektem na rynku. Łączy w sobie funkcje social-media, e-commerce i informacyjne w zupełnie nowym zakresie. Kierowany jest do użytkowników indywidualnych oraz biznesowych. 

  • Interesuje Cię wzięcie udziału w niepowtarzalnym „start up’ie" internetowym?
  • Chcesz się dowiedzieć jak przebiega rozwój portali social media i e-commerce?
  • Interesują Cię sukcesy wiodących serwisów internetowych?
  • Ponadto posiadasz naturalne (nie tylko „wyuczone”) cechy dobrego handlowca, a sprzedaż przynosi Ci radość i satysfakcję?
  • I najważniejsze: chcesz się uczyć, jesteś ambitny i kreatywny, a rozwiązań szukasz we własnej głowie, a nie tylko w „wyszukiwarce”?

 Jeżeli na większość pytań odpowiedziałeś TAK to zapraszamy do naszego zespołu!

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • realizowanie wyznaczonych celów i planów sprzedaży
  • aktywne pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek firmy
  • wielokierunkowe promowanie marki z pozycji jej Ambasadora

 Ze swojej strony gwarantujemy:

  • wynagrodzenie uzależnione od jasnych i mierzalnych wyników
  • zadaniowy czas pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o innowacyjnych produktach

Wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie
  • doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klienta w kanale B2B
  • wrodzone cechy dobrego handlowca
  • dobra organizacja pracy
  • rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne
  • dobra znajomość narzędzi internetowych i portali społecznościowych

W CV niezbędne jest zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.”

 

.....................................................................................................................................................................................................................................................

W związku z rozwojem działalności na nowych rynkach, firma Ambienteu Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. Administracji
Lokalizacje: Wrocław

Nasz serwis jest całkowicie nowatorskim projektem na rynku. Łączy w sobie funkcje social-media, e-commerce i informacyjne w zupełnie nowym zakresie. Kierowany jest do użytkowników indywidualnych oraz biznesowych. 

  • Interesuje Cię wzięcie udziału w niepowtarzalnym „start up’ie" internetowym?
  • Chcesz się dowiedzieć jak przebiega rozwój portali social media i e-commerce?
  • Jesteś aktywnym użytkownikiem portali społecznościowych?
  • Piszesz bloga lub publikujesz teksty na stronach internetowych?
  • Lubisz nowe wyzwania? 

Jeżeli na większość pytań odpowiedziałeś TAK to zapraszamy do naszego zespołu!

 

Do Twoich zadań będzie należało:

  • monitorowanie rynku wydarzeń i miejsc
  • redagowanie treści na stronach WWW
  • wykonywanie prac administracyjno-biurowych

 Ze swojej strony gwarantujemy:

  • wynagrodzenie uzależnione od jasnych i mierzalnych wyników
  • zadaniowy czas pracy
  • możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o innowacyjnych produktach

Wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie
  • dobra organizacja pracy i terminowość
  • rozwinięte zdolności interpersonalne oraz analityczne
  • dobra znajomość narzędzi internetowych i portali społecznościowych
  • znajomośc MS Excel

W CV niezbędne jest zawarcie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883.”

 

  • Kabaret Smile - 30.11. Trzech artystów bacznie obserwujących otaczająca nas rzeczywistość przenosi na scenę postaci i sytuacje, jakie są nam wszystkim bliskie z życia codziennego.
  • COMA - wROCKfest.pl zaprasza na jesienny koncert zespołu COMA 18 listopada w Centrum Koncertowym A2. Spodziewajmy się największych hitów zespołu, a także kompozycji z najnowszego albumu "2005 YU55".
  • Copyright 2017 QMapa, Wszystkie prawa zastrzeżone.
  • Projekt i wykonanie: Projektowanie aplikacji internetowych